Μάρκος Δάνας

Ο Μάρκος Δάνας είναι Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ με καριέρα στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, εξειδικευμένος σε στρατηγικές μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Κατέχει τον ρόλο του Γενικού Γραμματέα στην Ελληνική Ένωση Δήμων με Ιαματικές Πηγές από το 2013, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στον στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη του οργανισμού, τη διαχείριση προγραμμάτων, τη διασφάλιση χρηματοδοτήσεων και την εκπροσώπηση του οργανισμού σε κυβερνητικά και διεθνή φόρα. Είναι Αντιπρόεδρος και μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιστορικών Λουτροπόλεων (EHTTA), καθώς και μέλος σε ομάδες εργασίας για τον Θερμαλιστικό Τουρισμό στο Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΠΠΥ. Παράλληλα, είναι ενεργός ομιλητής σε διεθνή συνέδρια που διοργανώνονται από φορείς όπως η EHTTA, το Υπουργείο Τουρισμού, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Thermatalia στην Ισπανία. Η ακαδημαϊκή του ταυτότητα περιλαμβάνει πτυχίο Μάρκετινγκ από το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, MBA από την ΕΕΔΕ και εξειδικεύσεις σε Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Διαχείριση Spa και Τουρισμό μέσω e-learning. Έχει δημοσιεύσει άρθρα για τον Ιαματικό Τουρισμό, τη Διαχείριση Προορισμών και τις Ιαματικές Πηγές σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα. Η επαγγελματική του δραστηριότητα περιλαμβάνει την ίδρυση και διεύθυνση εταιρειών όπως το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Expertin Danas, το ενημερωτικό ιστότοπο lagadas24.gr, και τη Markos Danas Co. Έχει επίσης διατελέσει Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Loutra Lagada plc, διαχειριζόμενος εγκαταστάσεις όπως ξενοδοχεία, υδροθεραπευτήρια και χώρους αναψυχής.

Scroll to Top